Call: 019 7561641 / 017 4259228

Email: datarecoverymalay@gmail.com

DATA RECOVERY PENANG - EXTERNAL HARD DISK TAK BOLEH DETECT

PEMULIHAN DATA PULAU PINANG - KEDAI REPAIR HARD DISK 
Data Recovery 100% Guarantee 
data-recovery; data-backup; data-transfer; hard-disk-repair; hard-drive-repair; computer-data-recovery; external-hard disk-repair; hdd-data-recovery; server-data-recovery; data-recovery-company; data-recovery-service; data-recovery-center; data-recovery-shop; data-recovery-expert; data-recovery-professional; data-recovery-lab; physical-data-recovery;
DATA RECOVERY IN PENANG
Sekiranya media simpanan anda gagal, anda perlu lebih menjaga hard disk . Diagnosis sendiri atau ujian perisian boleh merosakkan data sepenuhnya. Oleh itu, pelanggan mesti terlebih dahulu mencari syarikat profesional yang akan mendiagnosis peranti untuk mengetahui masalah dan kemungkinan pemulihan. Siapa yang anda dapati sebagai profesional adalah keputusan yang sangat kritikal. 

Oleh kerana proses pemulihan data adalah tugas yang sangat rumit dan berisiko. Pemulihan data adalah seperti operasi pada tubuh manusia. Kadang-kadang kerosakan yang tidak dapat dipulihkan pada data boleh berlaku jika mempercayakan personel atau syarikat yang tidak terlatih sebelum menghubungi kami.

 Proses pemulihan sangat rumit, setelah kerosakan tambahan berlaku akibat pemulihan data yang gagal, hampir mustahil untuk memulihkan data dalam banyak kes yang kami jalankan adalah hasil selepas syarikat lain telah mencuba. 

Untuk pemulihan kerosakan fizikal, banyak syarikat menawarkan harga yang lebih rendah maka pelanggan akan menganggap ini sebagai pilihan yang baik (Bolehkah mereka menawarkan pemulihan yang BERJAYA dan SELAMAT dijamin ???) Sukar bagi anda untuk mencari syarikat yang baik dengan kos yang rendah (anda boleh menemui syarikat profesional yang hanya akan menerima pembayaran setelah berjaya pulih)

external hard disk tak boleh detect